Polityka zwrotów

Dział Reklamacji rollolody.pl chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru.

Reklamacje

Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza reklamacyjnego poprzez mail wysłany na adres sklep@arbevia.com. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

  • imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) osoby składającej reklamację;
  • tytuł oraz uzasadnienie reklamacji;
  • numer zamówienia, np. #1234;
  • dołączone zdjęcia (jeśli konieczne).

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku Dział Reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji.

Czas odpowiedzi na zgłoszenie będzie nie dłuższy niż 7 dni.

Zwroty

Powiadomimy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu oraz poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on automatycznie zwrócony w ciągu 14 dni roboczych przy użyciu oryginalnej metody płatności. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty kredytowej może zająć trochę czasu.

Proces zwrotu odbywa się na terenie Polski.

Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, prosimy o kontakt pod adresem:

sklep@arbevia.com

14-dniowy okres odstąpienia od umowy w Unii Europejskiej

Niezależnie od powyższego, jeśli towar jest wysyłany do Unii Europejskiej, masz prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni, z dowolnego powodu i bez uzasadnienia.

Przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś – nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu. Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na złożenie żądania zwrotu.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w oryginalnym opakowaniu, z paragonem lub dowodem zakupu.

Żądanie zwrotu

Wniosek o zwrot można złożyć, wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@arbevia.com. Dział Reklamacji rollolody.pl chętnie udzieli Państwu pomocy w kwestii reklamowania zakupionego towaru.

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko (nazwę) oraz adres zamieszkania (siedziby) osoby składającej reklamację;
  • tytuł oraz uzasadnienie zwrotu (nie wymagane);
  • numer zamówienia, np. #1234;
  • dołączone zdjęcia (jeśli konieczne).

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji.

Czas odpowiedzi na zgłoszenie nie będzie dłuższy niż 7 dni.

Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jedną pozycję, prosimy o wskazanie, które pozycje mają zostać zwrócone.

Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki.

Przedmioty odesłane do nas bez uprzedniej prośby o zwrot nie zostaną przyjęte.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatów oraz nieopłaconych.

W razie pytań dotyczących zwrotów możesz zawsze skontaktować się z nami pod adresem: ADRES EMAIL@GMAIL.COM

Polityka wysyłki

Informacje o śledzeniu przesyłki

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki.

Czas wysyłki

Czas wysyłki zależy od lokalizacji. Oto nasze szacunki: Polska: 5–10 dni, Europa: 8–12 dni, Inne kraje: 9–14 dni. Maksymalny czas dostawy – 30 dni roboczych.

* Nie obejmuje to naszego 2-dniowego czasu przetwarzania zamówienia.

Zagubione / zaginione paczki

rollolody.pl nie ponosi odpowiedzialności, jeśli nieprawidłowy adres zostanie podany podczas procesu płatności.

Przed przetworzeniem zamówienia upewnij się, że adres rozliczeniowy i adres wysyłki są prawidłowe.

Jeśli wprowadzono nieprawidłowy adres, prosimy o kontakt w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia, a my poprawimy adres.

Jeśli popełniliśmy błąd, w pełni przejmiemy odpowiedzialność za pierwotne zamówienie, które zostało złożone dla Ciebie bez żadnych opłat.